bpe

Par

Polecany post

Historia - Skąd Hitler wziął swastykę?

Swastyka – ogólnie znak ten kojarzy się całemu światu jako symbol nazizmu i zła. Paradoksalnie wcześniej oznaczał całkiem coś innego! Swast...

piątek, 17 kwietnia 2015

Gościnne Występy - Adam z Poznania (2)

Witam! Nazywam się Adam z Poznania... Mam dla Was kolejny kawał...

Po wielu latach spotyka się trójka przyjaciół. Po pewnym czasie rozmowa zeszła na temat ich żon...

- Moja żona jest tak brzydka - zaczął pierwszy - że psy szczekają na jej widok.

- Moja żona jest jeszcze brzydsza - ripostował drugi - psy uciekają przed nią.

Nastała chwila cisza...

- A twoja żona? - zapytali trzeciego.

- Hmm... Ona jest tak strasznie brzydka, że nie tylko psy, ale i inne zwierzęta omijają ją z daleka.

1 komentarz:

  1. Anonimowy07:28

    Hej, szczęściarze...pożyczcie mi swojej żony, bo ja jestem tak piękny, że wszystkie psy na mnie lecą, ciągle się od nich opędzam, tak że trup ścieli się gęsto.

    OdpowiedzUsuń