bpe

Par

Polecany post

Historia - Skąd Hitler wziął swastykę?

Swastyka – ogólnie znak ten kojarzy się całemu światu jako symbol nazizmu i zła. Paradoksalnie wcześniej oznaczał całkiem coś innego! Swast...

sobota, 4 kwietnia 2015

Gościnne Występy - Adam z Poznania (1)

Witam Państwa!
Nazywam się Adam z Poznania i chciałbym od czasu do czasu pożartować... Taka pierwsza próbka...

W przedwojennej Warszawie spotyka się dwóch przyjaciół…
- Przepraszam cię przyjacielu – rozpoczął pierwszy – ale jestem tak zapracowany, że nie mogłem spotkać się z tobą wcześniej.
- Nic się nie stało drogi Polikarpie…
- Ja jestem tak zapracowany drogi Benedykcie, że jak przyszedłem wczoraj zmęczony do domu to umyłem dwa razy tą samą nogę…
- Rozumiem cię doskonale… Ja jestem tak przepracowany i zmęczony, że od tygodnia w ogóle nóg nie myłem…

2 komentarze:

  1. Anonimowy13:46

    Adam z Poznania! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń